Scenki strategiczne – fundamenty teoretyczne do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Szkoleniowe akceptujemy tu przedstawione problemy do superwizji końcowej:

  • symulacja lingwistyczna – „Zachodnioeuropejskie oblicza Wenus jako wyraz współczesnej mozaiki kulturowej” i „Śląski regionalizm w przekazie medialnym”
  • gra zespołowa : „Fenomen popularności filmu „Miś” Stanisława Bareja” i „Szaleństwo w literaturze rosyjskiej XIX i XX wieku na przykładzie życia oraz twórczości dostępnych pisarzy epoki”
  • gra decyzyjna : „Automatyzacja procesu wyznaczania parametrów wiązki laserowej według normy PN-EN ISO 11146” i Symulacje Szkoleniowe Wykorzystywane Dla Inżynierów oraz „Kult świetego Jana Nepomucena w Polsce w Wielkopolsce”
  • gra lingwistyczna : „Poetyka, konstrukcja i psychologia reklamy telewizyjnej ” oraz „Ikona: wymiar współczesności”
  • gra biznesowa – „Wybrane kreacje i osobowości romantyczne” oraz „Współczesny model rodziny w dwóch odmiennych kulturach amerykańskiej i polskiej”
  • symulacja kreatywna : „Cyberfeminizm – kobieca podmiotowość w świecie nowych technologii” oraz „Reinterpretacje homeryckiego mitu o Odysie w „Penelopiadzie” Margaret Atwood”
  • zabawa kreatywna – „Polsko-niemieckie stereotypy kulturowe z perspektywy historycznej” i „Kuchnia polska a tożsamość Polaków”
  • symulacja decyzyjna – „Wpływ aktywności Słońca i parametrów orbity ziemskiej na klimat Ziemi” i „Kurdowie w Turcji w XX i XXI wieku”
  • zabawa edukacyjna : „Święta Góra Athos na stronach www. Rola internetu w przekazywaniu idei” oraz „Przekroczenie tabu w komiksie „Maus” Arta Spiegelmana”