ĆWICZENIE NR 1: opracować studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na fundamencie analizy fragmentów z wybranego z poniższych filmów:
U pana Boga za piecem; Jacek Bromski
Budapeszteńskie opowieści; István Szabó, Obywatel Milk; Gus Van Sant
Skrzypek na dachu; Norman Jewison
Mexican; Gore Verbinski, Odmienne stany moralności; Matthew Ryan Hoge
Pięć nieczystych zagrań; Lars von Trier
K2; Franc Roddam, Wewnętrzny krąg; Andriej Konczałowski
Kalle i anioły ; Ole Bjorn Salvesen, Moloch; Aleksander Sokurow
Terminator ; James Cameron
Ognisty podmuch; Ron Howard, Helikopter w ogniu; Ridley Scott
Park Jurajski; Steven Spielberg
Twister; Jan De Bont
SYMULACJA NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na fundamencie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:
Niemen, Czesław, Idee Fixe, Kobong, Kobong
Dire Straits, On Every Street, Dire Straits, Brothers In Arms, Suede, Coming Up
Malfunkshun, Return To Olympus, Genesis, Live, Sting, …Nothing Like The Sun
Soundgarden, Superunknown
ĆWICZENIE NR 3: – Kwestia jasnego przedstawiania naukowych informacji. Przygotować trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję łykania dowolnej zznajdujących się na naszej liście suplementów:
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
103.2, Antybiotyki aminoglikozydowe do stosowania pozajelitowego – gentamycyna
78.2, Hormony przysadki i podwzgórza – doustne postacie farmaceutyczne desmopresyny
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
130.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – antyestrogeny – tamoksyfen
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne